Як автоматичний моніторинг рятує бізнес: 3 лайфхаки роботи з системою YouControl | Альтернатива

Як автоматичний моніторинг рятує бізнес: 3 лайфхаки роботи з системою YouControl

Відслідковувати всі зміни стану контрагентів справа не проста, особливо якщо їх багато, тож у цьому не завадить  трохи автоматизації. Як це зробити? Спеціалісти аналітичної системи YouControl написали детальну інструкцію “Автоматичний вартовий: як моніторинг рятує ваш бізнес”.А ось навіщо потрібно моніторити своїх контрагентів, читайте далі:

Як вчасно дізнатись про банкрутство клієнта?

Припустимо, що ви виробник сиру і продаєте його у великі торгівельні мережі. Звичайною практикою є відстрочка платежу. Тобто, товару в вас вже немає, а грошей за нього ще немає, і ви тільки розраховуєте їх отримати.

І от, просто в процесі завантаження чергової партії сиру для торговельної мережі “Барвінок” співробітник отримує сповіщення системи YouControl, що ця мережа розпочинає процедуру банкрутства. Звичайно, попередити своїх постачальників вони “забули”.

Ось так виглядає розпочата процедура банкрутства у моніторингу:
^C25D1C945E0C9C69F637976BCFA92BA0D714B590DFC33CEE8E^pimgpsh_fullsize_distr.png

Термінове відвантаження було припинене. В результаті зберегли 150 тисяч гривень, які могли бути втраченими у вигляді безнадійної дебіторської заборгованості. Інші постачальники не змогли зреагувати так швидко і втратили суттєві кошти.

Як дізнатись, що вас перепідпорядкували іншій податковій?

Одного разу наш клієнт раптом дізнався з моніторингу, що його перепідпорядкували іншій податковій. Так трапилось, що жодного офіційного повідомлення йому не надходило. Але його попередив YouControl, тож у бухгалтерів було достатньо часу, щоб вчасно переробити документацію та подати звітність до іншої податкової.

Зверніть увагу: ось так в моніторингу виглядає зміна підпорядкування податковій.
^FABD9A734C7188CA47FAF1A1C5BC08439A9E9751EA927E531F^pimgpsh_fullsize_distr.png

Як автоматичний моніторинг допомагає проти рейдерства?

Напівдетективна історія, яка почалась зі скарги, а закінчилась врятованим бізнесом.

 Одного разу менеджеру YouControl поскаржився клієнт, що система працює некоректно. Йому на пошту прийшов лист з моніторингу, де було зазначено, що у компанії змінився директор. Перед дзвінком в YouControl клієнт зв’язався з власним юридичним відділом, і його там запевнили, що це помилка, бо вони ні про що не знають, а мали б дізнатись першими. Клієнт був обурений роботою системи і помітно нервувався.

Лист приблизно такого змісту прийшов йому на пошту:
^F2794D354708374253CEA90515800CF068E647A71F891A4782^pimgpsh_fullsize_distr.png

Проте автоматичний моніторинг — це робот, він не має свят, вихідних і поганого настрою, отже, рідко помиляється. Менеджер порадив терміново викликати директора, власника та адвокатів компанії.

Компанія-клієнт прислухалась до рекомендації. Як пізніше з’ясувалось, автоматичний моніторинг безпомилково визначив початок спроби рейдерського захоплення, яке вчасно вдалось відбити. Активи компанії в сумі понад мільярд гривень залишились під контролем.

Це яскравий приклад того, навіщо обов’язково моніторити власну компанію. Якщо раптом в вашій компанії неочікувано зміниться директор, ви дізнаєтесь про це відразу.

Висновок: коли вас забувають попередити всі, про вас подбає тільки YouControl.

Сподіваємось, що даним циклом статей ми хоч трохи допомогли вам розібратись, навіщо ми щодня працюємо над вдосконаленням YouControl — щоб ваш бізнес був у безпеці, а ділове середовище в Україні чесним та прозорим.